HR | EN

Zapošljavamo u odjelu financija i administracije

 

Nudimo posao koji je iznadprosječno plaćen uz stalne edukacije i usavršavanje.

 

Tražimo osobu koja ima iskustva u radu na analitici podataka, administraciji i računovodstvenim poslovima.

 

Odgovornosti budućeg zaposlenika su preuzimanje inicijative, odgovornosti i proaktivnosti.

 

Opis poslova:
– pružanje administrativne podrške za cjelokupnu tvrtku
– likvidiranje ulaznih računa dobavljača (ispravnost računa i usklađenost ispostavljenih računa s ugovorima, narudžbenicama, odlukama) te predlaganje promjene procesa likvidiranja računa
– kontrola naloga za plaćanje i provođenje ostalih obračunskih oblika plaćanja te izvršavnja povrata
– knjiženje izvoda
– izrada raznih evidencija u excel-u
– prikupljanje i kontrola evidencije radnog vremena
– Izrada dnevnih/mjesečnih izvještaja

 

Poželjno je, ali ne i presudno, poznavanje rada u Pantheonu i na poslovima dnevno ažurnog računovodstva preko sličnih sustava.

 

Razgovor i testiranje s izabranim kandidatima bit će organizirano na zajedničkom druženju, na kojem će biti predstavljen rad naše tvrtke te što od budućeg zaposlenika očekujemo.

 

Molimo da se prijave podnose na mail adresu:

 

financije@ulixtravel.com

 

posao računovodstvo aviokarte.hr ulix