Uvjeti korištenja
Dobrodošli na web stranicu Ulix putničke agencija. Ova web stranica razvijena je isključivo kao podrška našim kupcima kojima su potrebne turističke usluge (smještaj). U ovim Uvijetima korištenja, “Kupac” je osoba koja Usluge kupuje s web stranice u osobne, obiteljske ili poslovne svrhe te koristi web stranicu isključivo u svrhu prikupljanju podataka o putovanjima, utvrđivanju dostupnosti usluga povezanih s putovanjima te pravljenju legitimnih rezervacija.
Ova web stranica Vam je na raspolaganju isključivo uz Vaše prihavaćanje, bez promjene, svih dolje navedenih odredbi, uvjeta i napomena vezanih uz upotrebu. Molimo pročitajte Uvijete korištenja pažljivo, jer sadrže važne informacije o ograničenjima odgovornosti i rješavanju sporova putem arbitraže, a ne na sudu.
Predlažemo da pročitate i politiku privatnosti putničke agencije Ulix, koja također uređuje Uvijete korištenja web stranice, te je uključena kao referenca za ovaj Ugovor. Pristupom ili korištenjem ove web stranice i izvršavanjem rezervacije hotela, slažete se da će se primjenjivati tada važeći Uvjeti korištenja. Ako se ne slažete s Uvijetima korištenja, ljubazno Vas molim da ne koristite ili izrađujete rezervacije putem ove web stranice.
Ovi Uvjeti korištenja napisani su na hrvatskom jeziku. Ako se ovi Uvjeti upotrebe prevedeni na bilo koji drugi jezik, prevladavat će tekst na hrvatskom jeziku.
Izrazi “mi”, “nas”, “naša ” odnose se na Ulix, izrazi ‘’Kupac’’, “vi”, “vaš”, “vaš” odnose se na korisnike ove web stranice.
Cijene
Sve cijene prikazane na našoj web stranici uključuju troškove KOMPLETNE USLUGE SMJEŠTAJA ili ZAHTJEVA ZA SMJEŠTAJ, kako je navedeno prema unesenim kriterijima pretraživanja (ali koje se ne odnose na broj osoba ili dana), osim ako u našim komentarima nije drugačije navedeno, npr. dodatne naknade za smještaj / naknade za resort. Sve cijene uključuju lokalni porez / PDV u mjeri u kojoj se takvi porezi primjenjuju od datuma rezervacije. Ako se porezi / PDV primjenjuje tek nakon što je rezervacija izvršena za Kupca, tada će se Kupcu naplatiti sve eventualne razlike. Doručak i / ili drugi obroci nisu uključeni u rezervaciju, osim ako nije drugačije navedeno u rezervaciji. Neki hoteli ili državne vlasti mogu naplatiti dodatne lokalne poreze Kupcu za smještaj, te iste podmiruje Kupac u realnom vremenu.
Mjerodavna valuta prikazana je na svakoj stranici popisa “hoteli” je Hrvatska Kuna.
Vaučeri
Svi vaučeri koje Kupac zaprimi od nas omogućiti će Kupcu korištenje pretplaćenih usluga, kako je navedeno na vaučeru u odnosu na određeni hotel / dobavljača, razdoblje boravka i vrstu usluga. Sve dodatke / izmjene gore navedenog su po Vašem vlastitom nahođenju, a sve dodatne troškove, poput, ali ne ograničavajući se na, telefonske račune, pranje rublja, poslugu u sobi, osiguranje i / ili nadogradnje, Kupac će podmiriti izravno hotelu/ Davatelj usluga u realnom vremenu.
Hotelski smještaj
Podaci o hotelima koji se pojavljuju na našim stranicama strogo su osigurani od strane samih hotela, i / ili dobavljača putovanja, i / ili drugih službenih međunarodnih izvora i ne odgovaramo za bilo kakve propuste, pogreške ili ispravnost bilo kojeg dijela koji se nalazi na njima. Ocjene hotela, informacije, karte i slike prikazane na ovoj web stranici zamišljene su samo kao smjernice i nisu obvezujuće za nas u bilo kojem pogledu.
Sobe hotela raspoređene su gostima od strane hotela prilikom prijave, po vlastitom nahođenju. Posebni zahtjevi kao što su sobe za nepušače, susjedne ili povezane sobe, visoki ili niski katovi i sl. biti će prosljeđeni hotelu / dobavljaču, ali ne možemo garantirati odobrenje od strane hotela.
Uobičajeno vrijeme prijave u hotel je od 14:00 sati, a vrijeme odjave gostiju je do podneva, 12:00h, ako nije drugačije definirano od strane hotela.
Hoteli koji omogućuju kasni dolazak gostiju moraju zadržati rezervirane sobe za Vas do 18:00h prema lokalnom vremenu na dan dolaska. Ako gost ne dođe u hotel do navedenog termina, hotel ima pravo preprodati sobu, te možda neće moći smjestiti Kupca kada stigne.
Za informiranje o Ulix putničke agencije o “kasnom dolasku” Kupca u hotel isključivo je odgovoran Kupac te nećemo snositi odgovornost za bilo kakve probleme ili odgovornost proizašle iz kupčevog propusta. Ovo se pravilo odnosi i na sve objekte ili nekretnine koji imaju ograničeno radno vrijeme recepcije.
Imajte na umu da se hoteli s vremena na vrijeme obnavljaju. Hoteli poduzimaju sve moguće korake kako bi gostima omogućili neomatan boravak. Pod pretpostavkom da su obnove objavljene u trenutku rezervacije ili nakon, nećemo prihvatiti žalbe ili zahtjeve za povrat novca.
Vrste soba, broj / vrsta kreveta podliježe opisu / definiciji sobe.
Pažnja! Hoteli mogu imati pravo smjestiti više od 2 gosta u sobi s 1 bračnim krevetom.
Vrste soba su: SINGLE (jednokrevetna soba za jednu osobu); DOUBLE / TWIN (dvokrevetna soba s jednim bračnim ili dva odvojena kreveta); TRIPLE (trokrevetna soba) / QUAD (četverokrevetna soba) / – može se sastojati od bračnog ili dvostrukog kreveta / s / plus dodatni krevet ili dva bračna kreveta. Dodatni kreveti su obično pomoćni ležaji, a ne u punoj veličini.
Ako pomoćni ležaj nije spomenut u opisu sobe, ne možemo biti odgovorni za nemogućnost dodavnja dodatnog ležaja. Mogućnost dodavanja dodatnog ležaja može uzrokovati dodatne troškove koji se plaćaju u hotelu.
U nekim hotelima se NE osigurava dodatni ležaj za dijete za koje ne podliježe nikakvim naknadama ili za rezervacije po sniženoj cijeni. Ukoliko dijete dijeli sobu s odraslim osobama, prilikom odlaska iz hotela mogući su dodatni troškovi za boravak dijeteta. Ugovori s hotelima temelje se na agencijskoj prodaji hotelskog smještaja pojedinačnim klijentima za putovanja u slobodno vrijeme. Ako se kod nekog gosta po dolasku utvrdi da je korporativni klijent, tada hotel / izvršitelj usluga ima pravo odustati od rezervacije agenta i naplatiti gostu izravno po punoj tarifi. Ne možemo prihvatiti nikakvu odgovornost ako Kupac / Vi imate ugovor o “korporativnoj tarifi” s određenim hotelom / lancem hotela i pružatelj usluga odbije poštivati našu rezervaciju.
Sve važne informacije poput poreza, boravišne pristojbe i ograničenog radnog vremena na recepciji mogu biti prikazane u napomenama rezervacije, informacijama koje pruža hotel ili na obadva mjesta. Prema tome, ako se informacije o hotelu primaju iz određenog izvora za rezervaciju, Vaša je odgovornost biti u potpunosti informirani o svim važnim podacima.
Ulix neće biti odgovoran za nastale dodatne naknade ili za prenošenje bilo kakvih važnih podataka koji se pojavljuju u napomenama o rezervaciji i / ili u podacima koje pruža hotel.
Žalbe se moraju prijavljivati u stvarnom vremenu. Nećemo biti odgovorni za bilo kakvu naknadu za problem koji je mogao biti otklonjen tijekom boravka Kupca, u slučaju da je operativni tim o tome bio obaviješten.
Dinamičke cijene i dostupnost – budući da distribuiramo dinamički inventar (povezan direktno s hotelskim CRS-ovima, gdje se izmjene raspoloživosti događaju u realnom vremenu), za Kupce koji su odlučili otkazati svoje rezervacije na dan ili nakon rokova otkazivanja, cijene za nove rezervacije mogu biti uovećane, a sobe možda nedostupne za isto odabrano razdoblje.
Također, cijena ili raspoloživost prilikom izvršavanja rezervacije može biti promijenjena / uvećana ukoliko tražena soba/sobe više nisu raspoložive za odabrani period.
Otkaze, izmjene, potraživanja, ograničenja pružanja usluge
U slučaju da napravite bilo kakvu izmjenu Vaše rezervacije (uključujući, ali ne ograničavajući se na, otkaze, povrate novca, izmjene i promjene imena), zadržavamo pravo da Vam naplatimo naknadu u iznosu od 15 EUR po osobi za pokrivanje administrativnih troškova. Ova naknada ne uključuje nikakve dodatne troškove koje je nametnuo dobavljač, pružatelj usluga ili hotel. Bilo kakva kreditna kartica, rezervacija i bilo koje druge naknade plaćene za dostavu papirnatih voučera I drugih putnih dokumenta ne mogu se vratiti u slučaju otkazivanja.
Rokovi otkazivanja rezervacije primjenjuju se na svaki zahtjev posebno i ovise o nekoliko čimbenika, uključujući vrstu usluge, dobavljača ili davatelja usluge i datume putovanja. Rok za otkazivanje rezervacije pružat će se s potvrdom rezervacije. Ako Kupac otkaže nakon otkaznog roka ili se ne pojavi u hotelu (“no-show”), tada će se Kupcu naplatiti najmanje 1 noć / dan / jedinični trošak svake usluge i više, do 100% od ukupno rezerviranog iznosa. U tom slučaju hotel ima pravo naplatiti rezervaciju u cijelosti i nije obvezan pružiti nikakvu obavijest o tome u bilo kojoj fazi.
Potrudit ćemo se izbjeći troškove otkazivanja Vaše rezervacije, a naplatit ćemo Vam troškove jedino ukoliko dobavljač ili hotel naplati nama.
Svi zahtjevi za otkazivanjem rezervacije ili izmjenama i dopunama moraju se podnijeti u pisanom obliku, putem elektronske pošte. Nećemo obraditi nijedan zahtjev upućen samo telefonom, a izvorni status rezervacije smatrat će se točnim i primjenjivim u sve svrhe, te će uključivati troškove i obveze plaćanja prema Kupcu.
U slučaju da je hotel napravio pogrešku i nakon što je potvrdio vašu rezervaciju popunio sve sobe u trenutku Vašeg dolaska u hotel, u period Vaše rezervacije, tada će hotel za Kupca ponuditi alternativni smještaj jednake ili više kategorije. Mi ćemo Vas savjetovati odmah, nakon primitka takve obavijesti od hotela / dobavljača, i bit ćete slobodni prihvatiti ili odbiti i otkazati rezervaciju s nama u roku od 24 sata. U ovoj situaciju nećemo imati dodatna potraživanja prema Vama i / ili ostalim putnicima u slučaju otkazivanja rezervacije. Ukoliko Kupac želi rezervirati drugi hotelski smještaj po višoj cijeni, tada će odgovarati za dodatne troškove.
Sve izmjene ili otkaze rezervacija morate izvršiti izravno preko nas, a NE s hotelom, dobavljačem ili bilo kojim drugim pružateljem usluge. Ukoliko izmjene izvršite bez naše pomoći, tada će se za usluge rezervirane putem nas naplatiti puna cijena usluge i pristojbe, bez obzira na Vaše izravno poslovanje s hotelom ili pružateljem usluga.
Grupne rezervacije
Sustav za online rezervaciju i XML sučelje mogu se koristiti isključivo za rezerviranje smejštaja za maksimalno 8 putnika, u ne više od 4 sobe. Bilo koja rezervacija za više od 8 osoba klasificirana je kao “grupna rezervacija” i ne smije nam se slati putem ovog sustava. Takve rezervacije moraju se poslati e-poštom i rade se prema trenutnoj raspoloživosti u hotelu te izvršavaju uz uplatu unaprijed. Ukoliko izvršite grupnu rezervaciju putem našeg sustava ili XML sučelja, hoteli nisu obavezni prihvatiti rezervaciju.
Rezervacije za grupe podliježu drugačijim Uvijetima otkazivanja te uključuju uplata dijela ili cijelog iznosa rezervacije unaprijed. Uvjeti rezervacije za grupu biti će Vam dostavljeni za svaki u upit posebno. Ako se korisnik ne pridržava uvijeta ili rokova plaćanja, rezervacija će se automatski otkazati i ne prihvaćamo nikakvu odgovornost, uključujući naknadne zahtjeve i / ili prigovore s Vaše strane
Rezervacije paket aranžmana
Usluge koje se nude na web mjestu su pojedinačne usluge putovanja. Ulix ne nudi niti organizira putničke paket aranžmane putem online platforme nego isključivo na upit putem elektronske pošte. Obvezujete se strogo poštivati Direktivu o paketnim putovanjima 90/314 EEZ i / ili bilo koje zakonodavstvo koje razvija, dodaje i, ako je prikladno, zamjenjuje direktivu, isporučujući ili omogućavajući isporuku svih odgovarajućih podataka potrošaču, zahtijevajući njegov potpis i odobrenje o Uvijetima putovanja navedenim u paket aranžmanu.
Plaćanje
Ako s nama nemate poseban ugovor o plaćanju, sve rezervacije moraju biti unaprijed plaćene kreditnom karticom ili fakturom, prije roka za otkazivanje ili u vrijeme kada zatražite voucher, ovisno o tome koji je datum ranije.
Prije nego što uplatu primimo u cijelosti, mi ili dobavljač putovanja nismo pod obvezom izdavanja potvrde, vaučera ili drugih putnih isprava. No, i dalje ćete biti odgovorni za plaćanje iznosa za naručene i rezervirane putničke usluge.
Ako je Vaša kreditna kartica odbijena, učinit ćemo sve da Vas kontaktiramo. Konačno, ako ne možete izvršiti traženo plaćanje, rezervacija će se otkazati u skladu s uvijetima roka za otkazivanje.
Možemo, prema vlastitom nahođenju, koristiti usluge bilo koje druge podružnice u Ulix grupi za obradu bilo koje i svih uplata.
Izjava o odricanju odgovornosti
Mi djelujemo samo kao posrednik u dogovaranju hotelskog smještaja i ne preuzimamo nikakvu odgovornost za usluge koje pruža krajnji dobavljač putovanja / pružatelj usluga te ne dajemo nikakva jamstva (izričita ili podrazumijevana) u pogledu prikladnosti ili kvalitete putničkih usluga na ovoj web stranici.
Informacije, softver, usluge predstavljene na ovoj web stranici mogu uključivati netočnosti ili tipografske pogreške.
Ne dajemo nikakvo jamstvo ili zastupanje u pogledu točnosti ili vlasničke prirode sadržaja web mjesta i ne preuzimamo odgovornost za bilo kakve netočnosti u vezi s podacima i opisom svih proizvoda prikazanih na ovoj web stranici. Ocjene hotela prikazane na ovoj web stranici neslužbene su i namijenjene samo kao smjernice. Mi, naše podružnice i dobavljači ne garantiramo točnost ocjena. Sve Usluge i proizvodi predstavljeni na ovoj web stranici pružaju neovisni ugovarači / dobavljači putovanja / davatelji usluga koji nisu agenti ili zaposlenici Ulixa. Na svim sučeljima pružamo, uključujući XML sučelja, važne napomene koje se između ostalog odnose na hotelsko vlasništvo i / ili usluge, npr. obnove, minimalna dob pri prijavi.
Ne odgovaramo za djela, pogreške, propuste, izjave, jamstva, kršenja ili nepažnju dobavljača ili za bilo kakve osobne ozljede, smrt, imovinsku štetu, druge štete ili troškove koji proizilaze iz toga. Ne odgovaramo i nećemo vršiti povrat u slučaju bilo kakvog kašnjenja, otkazivanja, prekomernog knjiženja, štrajka, više sile ili drugih razloga izvan naše izravne kontrole i ne odgovaramo za dodatne troškove, propuste, kašnjenja, preusmjeravanje ili djela bilo koje vlade ili vlasti. Ne dajemo nikakva odobrenja o prikladnosti sadržaja web stranice u bilo koju svrhu, a uključivanje ili ponuda bilo kojeg proizvoda ili usluge na ovoj web stranici ne predstavlja nikakvu preporuku. Sav sadržaj i usluge na web mjestu pružaju se “onakvi kakvi jesu”, bez ikakvih jamstava. Mi i naši dobavljači i davatelji usluga ovim se odričemo svih jamstava i uvjeta u vezi sa sadržajem web mjesta, proizvodima i uslugama, uključujući sva podrazumijevana jamstva i Uvijete prodajnosti, podobnost za određenu svrhu, naslov i ne kršenje pravila. Odričete se i obvezu da nećete tvrditi bilo kakve tvrdnje ili navode bilo koje prirode koji se odnose na bilo kakve izravne, neizravne, kaznene, slučajne, posebne ili posljedične štete nastale zbog ili na bilo koji način povezani s uporabom ove web stranice ili s kašnjenje ili nemogućnost korištenja ove web stranice ili bilo kakvih informacija, softvera, proizvoda i usluga dobivenih putem ove web stranice, bilo na osnovu ugovora, odštetne odgovornosti, stroge odgovornosti ili na neki drugi način, čak i ako ste na obavijestili o mogućnosti oštećenja.
Nećemo prekršiti ove Uvijete i odredbe, niti ćemo snositi odgovornost zbog našeg neuspjeha, kašnjenja ili nemogućnosti izvršenja bilo koje rezervacije ili izvršavanja bilo koje obveze iz ovih Uvjeta iz razloga, uključujući, ali ne ograničavajući se na bilo koji požar , zemljotres, poplavu, snažnu snježnu oluju, epidemiju, eksploziju, udare, nerede, građanske nemire, rat, Božji čin, bilo koji kvar ili kašnjenje bilo kojeg transportnog, elektroenergetskog ili komunikacijskog sustava, neizvođenje dobavljača ili kooperanata ili bilo koji sličan događaj izvan naše kontrole.
Djelujemo samo kao posrednik u dogovaranju hotela ili bilo koje druge putničke usluge. Kao takvi ne odgovaramo za bilo kakvu višu silu, osobne ozljede, smrt, bolest, imovinsku štetu ili drugi gubitak ili trošak bilo koje prirode, koji nastaju izravno ili indirektno zbog bilo kakvih radnji koje su poduzeli hotel, zrakoplovna kompanija, prijevoznička kompanija ili bilo koja druga osoba ili tvrtka koja pruža ili pruža usluge rezervirane putem nas.
Odšteta
Slažete se da ćete braniti i obeštetiti nas i / ili naše dobavljače i pružatelje usluga i bilo kojeg od njihovih službenika, direktora, zaposlenika i agenata iz i protiv bilo kakvih potraživanja, uzroka akcije, zahtjeva, povrata, gubitaka, štete, novčanih kazni, penala ili troškova bilo koje vrste ili prirode, uključujući, ali ne ograničavajući se na pravne i računovodstvene naknade, koje su nastale od treće strane kao rezultat Vašeg kršenja ovih Uvjeta, odredbi i obavijesti na web mjestu ili ovdje navedenih dokumenata, Vašeg kršenja bilo kojeg zakona ili prava treće strane ili Vaše korištenje ove web stranice.
PREPORUČUJEMO DA ODABERETE ADAKTIVNO OSIGURANJE ZA SVAKO PUTOVANJE.
Zadržavamo pravo promjene i ažuriranja Uvjeta i odredbi koje se odnose na upotrebu web stranice s vremena na vrijeme bez prethodne najave korisnicima, a takvi izmijenjeni Uvjeti primjenjuju se na buduće rezervacije. Trenutačna verzija Uvjeta i odredbi bit će prikazana unutar web stranice od dana kada promjene stupe na snagu. Nastavak korištenja web stranice nakon bilo kakvih promjena Uvjeta i odredbi smatrat će prihvaćanjem takvih promjena.
Stojimo Vam na usluzi
Naši uredi otvoreni su od ponedjeljka do petka između 08:00h i 18:00h i kao takvi, ne uključuju vikende i državne praznike.
Naš telefonski broj za hitne slučajeve dostupan Vam je 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, 365 dana u godini.