Početna | Zanimljivosti | Frequent Flyer programi sve manje popularni

Frequent Flyer programi sve manje popularni

frequent fliers

Frequent Flyer programi, ili programi za sakupljanje milja, gube svoju popularnost koju su imali prijašnjih godina. Slijedećega mjeseca American Express slavi 30. obljetnicu uvođenja  prvog Frequent Flyer programa u svijetu. I pored svih kritika,koje dolaze od putnika i korisnika, u AMEX-u kažu da popularnost njihova programa, nije jako oslabila. Klijenti koji su odrasli uz izvornu misiju, i dalje izgrađuju lojalnost između kompanije i tvrtke, što je od vitalnog značaja za zrakoplovne kompanije i njihovu profitabilnost. Rich Spear uključen je u programe frequent flyer kod 13 aviokompanija,no nije veliki fan, kao što je nekad bio. “Zlatno doba Frequent Flyer programa – kada su se zrakoplovne kompanije natjecala za vrhunskim klijentima s promotivnim ponudama, a korisnici zarađivali na skupljenim miljama – bilo je u kasnim 1990-im i početkom 2000-ih,” kaže Spear. “Sada programi postaju samo moneymaker za  prodaju zrakoplovnih milja na kreditne kartice tvrtki, a svi ostali ih mogu ograničeno koristiti.” No, broj članova koji su se prijavili za US airlines Frequent Flyer program, prelazi 311 milijuna, što joj jednom potvrđuje da nema razloga za zabrinutost opstanka ovih programa.

  • Prijavi se na naš newsletter i ne propusti super ponude aviokarata Croatia Airlines, Turkish, Lufthansa i ostalih...
    * Obavezno